24.4.09

Pierwszy numer!



















Aby powiekszyć obrazek, kliknij na niego.

19 komentarzy:

kingaa pisze...

Fajny magazyn.
ale...
Lepiej zrób 1 obrazek.
Bo się trudno tak robi :(

audiakk;) pisze...

Świetny magazyn. Warty oglądania ;) Pozdrwaiam KLAUDUUSIA ;**

Smile_Gabi pisze...

fajne ;]

monisiag pisze...

Bomba!
Bardzo ciekawy i fajnie się czyta ^^

Anonimowy pisze...

extra magazyn ^^

darunia_94 pisze...

fajny
zapraszam na mojego bloga stardoll-newsy.bloog.pl

Angela (Angelika9854) pisze...

Fajny magazyn ;D

Anonimowy pisze...

Znakomity :) Witać że dużo pracy w niego włożyłaś, opłacało się :P

Claudia10-10 pisze...

ciekawy i ładny :)

Sandra pisze...

świetna grafika, ciekawa tres zastanawiam się tylko po co w tym magazynie dajesz rzeczy których nie da się już kupić ni w starblazie ni w bazarku. beznadziejny pomysł , szkoda pracy. ;D

malynka pisze...

Świetny magazyn! Grafika powalająca!
Napewno bd. czytać każdy wydany nr. ;-)

paula0329 pisze...

super!!! przecudnie!

paula0329 pisze...

wiesz, ze ja też jestem z E-ga? :*

Mea pisze...

jak wy tak szybko dochodzicie do sławy ? To jest nowy magazyn a mój blog nadal ma paru czytelników.

PS. Jak zrobić reklamę na blogu cioci wiedzmy ?

zapraszam na : emma566.blogspot.com

goooslawek007 pisze...

hej ;D świetny magazyn! mam pytanko: w jakim programie robiłaś> photoshop? chcialabym wiedzieć, bo bardzo fajnie ci wyszło, a ja tez chcialbym spróbować sił w magazynie ;] na stardoll jestem goooslawek007 ;))

TynkaaBlog. pisze...

genialny!jeden z ulubbionych! proszę o informowanie o nowych numerach!http://stardoll-eloxd.blogspot.com/ z góry dzięki! buziaki.

Mea pisze...

Witam ponownie :) Tym razem chciałam parę rzeczy zapytać co do tego super magazynu :) chciałam zapytać czy mogę prosić o reklamę do mojego bloga w magazynie (zależy mi na tym) ? a druga sprawa to program graficzny. Czy zdradzisz mi tajemnicę na jakim programie tworzycie grafikę oraz jak wyciąć np. mydoll żeby została sama, bez tła.. ehm.. chcę też wiedzieć jak wy zginacie ręce lalkom ?

proszę o odpowiedź.

aga. pisze...

jest świetny! <3

Aleksandra pisze...

Super magazyn. Mam pytanie, w jakim programie robisz te obrazki. Jesteś naprawdę świetna! Jeżeli możesz to odpowiedz :) Mój nick: Diana339