18.5.09

Drugi NUMER!
























15 komentarzy:

monisiag pisze...

WoW!!!Bosko wyszło!!!

Jane Rouly pisze...

boski magazyn !!!

Mr.Spoons pisze...

super.

Anonimowy pisze...

Treść super, ale w niektorych miejscach jest mało czytelny.

Anonimowy pisze...

Udaało się!
Super ten numer wyszedł :)

Enka pisze...

śliczny makijaż ;))

dominika pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
roska2 pisze...

W niektórych miejscach nie można się rozczytać.
Za jasne litery.
Te wydanie oceniam na 5+

Unknown pisze...

Pierwsze słowo jakie przyszło mi na myśl, kiedy czytałam ten numer to: NIECZYTELNE. Przez to tak właściwie nie czytałam, tylko oglądałam. Jedyny artykuł jaki przeczytałam w całości to wywiad z Gabisią9. Proszę, postarajcie, żeby czcionka była widoczna, bo grafika magazynu jest świetna i myślę, że teksty też są niczego sobie!
Pozdrawiam

Cornelia380 pisze...

Troszkę nieczytelnie ale i tak jest super! ;)


Pozdrawiam

Lejdi pisze...

fajny magazyn, świetna grafika ;)
bardzo mi się podoba!
tak trzymaj! ;)

Fenolcia pisze...

GENIALNY magazyn! Przebija wszystkie! Żaden nie umywa się do Twojego! Mówię zupełnie szczerze! Genialne zestawienia, makijaże! Cudowne! Daję 1000/10!!!!!!! Oczywiście obserwuję i już Ci wysyłam zaproszenie na Stardollu :)

aga. pisze...

świetnie.

Sandra . pisze...

Wow !
świetny magazyn i cudna grafika!
Pozdrawiam ;*
MagazynYourStyle.blogspot.com

Unknown pisze...

Co z kolejnymi numerami?